воскресенье, 10 ноября 2013 г.

Սանձարձակության պահին քամու օձիքը բռնեց  Տեր Աստված.

-Դու քո չափն անցել ես,- ասաց  Տերը: Փոթորիկներ ես անում, տներ  ես քանդում քիչ է, մարդիկ էլ  ես սպանում: Բոլորովին էլ էական չէ, թե դու ինչ աննուներով ես հանդես գալիս` ղեկավար մեծ պաշտոնյայի, թե թույլ սեռի ներկայացուցչի, ասենք` Կատրին անունով: Սա  քեզ համար արդարացում չէ , ես այլևս թույլ  չեմ տա քեզ Քամի, որ քամի անես,- սպառնաց  Տերը:

Քամին, որ արդեն հավաքվել  էր ինքն իրեն, սկսեց փաթաթվել Տիրոջը, շոյել նրա ճակատն ու փչել ականջին.

-Բարձրյալ, դու քո վերևում մնա և մի խառնվիր  նվաստներիս գործերին: Ծով է`պիտի փոթորկվի էլ, հանդարտվի էլ,  օր է`պիտի բացվի էլ, մթնի էլ, տաքն ինչով է ավելին  սառից: Դու` իմաստունների իմաստուն,- շարունակեց փչել  քամին,- թող ուժեղը ցույց տա իր ուժի տեղը, որ թույլը նահանջի, ու թող ապրողը`ապրի: Այս աշխարհը` հենց սկզբից կատարյալ է իր անկատարությամբ, իմ գոյությամբ պարտական եմ քո խոսքին, էլ  ինչիդ է պետք հսկել  երրորդ աչքի զգոնությամբ: Մի անգամ էլ ասա`Թող, ինչպես առաջ,  ու կտեսնես, որ ես  անուղղելի չեմ…





Комментариев нет:

Отправить комментарий